Detalii despre livrarea produselor Suntec

Share Button  Detalii despre livrarea produselor Suntec share small

logo  Detalii despre livrarea produselor Suntec logo1

Cum funcționează livrarea produselor Suntec?

Dupa primirea comenzii dvs un operator Suntec va va contacta telefonic pentru a confirma comanda, verifica datele si de a va comunica costul de livrare.

In cazul in care ati ales modalitatea de plata ca fiind Ordin de Plata livrarea se va face dupa confirmarea platii.

Toate produsele sunt testate si verificate sa functioneze in parametri normali in momentul in care sunt introduse in gestiune si respectiv pe stoc. Produsele din categoriile: Imprimante, Piese Laptop si Calculatoare sunt retesate inainte de a fi livrate dupa inregistrarea comenzi.

Testarea calculatoarelor include instalarea sistemului de operare pentru care este licentiat sistemul, instalarea driverelor si testatea fiecarei componente in parte.

Produsele vor fi ambalate corespunzator pentru livrare astfel incat sa nu fie afectate in timpul transportului. Imprimantele pot fi ambalate in cutie originala sau in cutie neutra maro dar in ambele cazuri se va urmari protejarea imprimantei. Piesele de laptop sunt ambalate in “folie cu bule” sau alte materiale care absorb socurile fizice la care pot fi expuse in timpul transportului

Plata transportului pentru produsele care au o problema de garantie este suportata de catre Suntec Trade SRL.

Pentru a citi mai in detaliu despre livrarea produselor de pe magazinul on-line www.suntec.ro dati click aici.

Comments

comments

Citește articolul precedent:
Detalii HP SlateBook X2 (Android) – Poze

La mijlocul lunii mai HP a prezentat SlateBook X2, o tableta care ruleaza Android si care reprezinta prima incercare serioasa...

Închide