Google a devenit cel mai valoros brand din lume, devansând Apple

Share Button  Google a devenit cel mai valoros brand din lume, devansând Apple share small

google_logo  Google a devenit cel mai valoros brand din lume, devansând Apple google logo

Valoarea brandului Google a crescut anul trecut cu 40% la 159 miliarde de dolari, în timp ce Apple a consemnat un declin de 20%, la aproape 148 miliarde de dolari. Astfel Google a devenit cel mai valoros brand din lume, depășind Apple care a deținut acest titlu timp de 3 ani consecutiv, conform unui top al brandurilor la nivel global realizat de o firmă de publicitate și cercetare.

În precendentul studiu realizat de aceeași companie, Google se află pe poziția a doua. Google și Apple sunt urmate de IBM, Microsoft, McDonald’s, Coca-Cola, Visa, AT&T, Marlboro și Amazon.

Branduri precum Facebook, Samsung, Yahoo sau Siemens nici nu au reușit măcar să intre în top zece. 

Brandul Facebook valoreaza 36 de miliarde de dolari si se afla pe locul 21, in urma unei cresteri de aproape 70% fata de anul anterior. Cresterea valorii brandurilor Samsung, Yahoo si Siemens a fost mai limitata, de 21%, 44% si 36%. Printre brandurile intrate in top in aceasta editie se numara Twitter, pe locul 71, cu o valoare de 14 miliarde de dolari, si Linkedin, pe 78, cu 12 miliarde de dolari.

Comments

comments

Citește articolul precedent:
Imprimanta laser second hand Samsung ML-2851ND

Imprimanta laser second hand Samsung ML-2851ND Întreprinderile mici ar trebui să ia în serios opțiunea de a deține imprimanta laser...

Închide