Kodak se indeparteaza de industria imprimantelor

Share Button  Kodak se indeparteaza de industria imprimantelor share small

După ce recent compania Kodak a hotărît să investească cîteva sute de milioane de dolari pentru a crea o nouă linie de afaceri în imprimante cu jet de cerneală, ei au decis să elimine acest proiect. Compania a anunţat recent că intenţionează să se concentreze în 2013 la vînzările de cerneală pentru imprimante, activitate care este cea mai profitabilă a firmei. De asemenea, Kodak a anunţat că va opri vînzarea de imprimante. Mulţi oameni au cumpărat imprimante cu jet de la Kodak pentru un motiv simplu şi anume că cerneala pentru imprimante este destul de ieftină în comparaţie cu altele. Vestea bună este că deşi societatea nu va mai vinde imprimante cu jet de cerneală, ea va continua să vîndă cerneala pentru clienţii săi.

Kodak Office Hero 6.1  Kodak se indeparteaza de industria imprimantelor Kodak Office Hero 6

Krista Gleason, purtător de cuvant al Kodak, a subliniat recent ” Kodak va continua să vîndă cerneală pentru clienţii săi şi va oferi suport tehnic şi serviciu. Serviciul clienţi rămîne o prioritate.

Kodak a adăugat că anticipează susţinerea vînzărilor cu jet de cerneala dincolo de faptul că cererea de consum rămîne puternică. Acelaşi lucru a fost declarat luna trecută cînd Lexmark a anunţat ieşirea de afaceri din imprimanta cu jet de cerneală.

Profitul real pentru companiile care se ocupă cu imprimante vine de la cerneala şi vînzările de toner. Acest anunţ de la Kodak declară că în mod clar va continua să vîndă cerneală.

„Kodak a continuat să gestioneze afacerile sale cu jet de cerneală pentru profitabilitate şi începînd din 2013 se va concentra asupra afacerii cu jet de cerneală”, a declarat compania.

Imprimantele Kodak au fost considerate mai lente decît restul produselor aflate pe piaţă. Deşi calitatea imaginii pe dispozitivele Kodak a fost foarte mare, alte caracteristici şi capabilităţi nu erau foarte bune pentru uzul de birou. În afară de imprimarea fotografiilor, imprimantele Kodak nu au fost suficient de rapide pentru a satisface munca de birou.

Keith Kmetz a declarat că cota de piaţă Kodak nu a atins nivelurile companiei şi luptele financiare ale firmei a făcut că vînzarea jeturilor de cerneală să fie foarte dificilă. Aceste probleme sunt asemănătoare cu cele ale firmei Lexmark deoarece ambele societăţi au vrut să vîndă cerneală şi toner pentru imprimante şi copiatoare care erau mediocre şi bune.

Comments

comments

Citește articolul precedent:
Legenda – Termeni

În următoarele rînduri voi încerca să explic pe înţelesul tuturor termenii care se referă la starea produselor comercializate de compania...

Închide